رستوران برای ولیمه حجاج

ولیمه حجاج

انتخاب رستوران برای ولیمه حجاج

سنت پسندیده ی ولیمه حجاج یکی از رسومی است که از دیرباز در میان حجاجی که از سفر مکه باز می گشتند مرسوم بوده است.

در اصل، کلمه ی ولیمه به معنای طناب و ریسمان است چرا که اطعام مومنین می تواند به منزله ی ریسمان و نیز انتقال محبت در میان مومنین باشد. اگر چه که ولیمه دادن بر حاجیان واجب نیست اما پیامبر اسلام به این امر بسیار سفارش نموده اند و فرموده اند که بهتر است حاجیان پس از بازگشت از مراسم حج ولیمه دهند. آیت الله مکارم شیرازی نیز در خصوص ولیمه حج چنین گفته اند که چنانچه شخصی از خانه خدا باز گردد و ولیمه دهد، برای او برکات بسیاری همراه خواهد بود.

اما متاسفانه امروزه به دلیل فضای ناکافی منازل و آپارتمان های کوچک، معمولا حجاج تصمیم می گیرند تا مراسم ولیمه ی خود را در رستوران ها برگزار کرده و به این طریق از برکات معنوی این دورهمی برخوردار شوند.

انتخاب بهترین رستوران برای ولیمه

از آن جایی که قطعا میهمانان این مراسم معنوی از میان دوستان، آشنایان، اقوام، همکاران و همسایه ها تشکیل می شوند، بایستی بهترین رستوران برای ولیمه حجاج انتخاب شود تا بتواند جایگزین میهمانی در منزل شود.

کیفیت و تنوع غذایی رستوران

کیفیت و تنوع غذایی رستورانی که برای ولیمه ی حجاج انتخاب می شود از جمله اصلی ترین مواردی است که در هنگام انتخاب بایستی بدان توجه نمود. معمولا رستوران هایی که منوی غذایی متنوعی دارند می توانند بهترین گزینه برای شما باشند، چرا که شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه، سلیقه ی غذایی و میهمانان خود، بهترین غذای آن را برای مراسم ولیمه حج سفارش دهید.

رستوران تهران بین که می تواند پذیرای مراسمات ولیمه ی حج شما باشد. این رستوران با دارا بودن انواع کباب، استیک، غذا های دریایی، پاستا و اسپاگتی، غذا های رژیمی و … پاسخگوی تمامی ذائقه ها و سلیقه ها می باشد.

تماشای فیلم سه بعدی فضای داخلی رستوران و امکان رزرو آنلاین

علاوه بر این فضای داخلی رستوران می تواند از دیگر نکات مهمی باشد که در هنگام انتخاب بهترین رستوران برای ولیمه بایستی به آن توجه کنید. چنانچه فضای داخلی رستوران ها تمیز نباشد و یا به طور مثال میز و صندلی های آن کثیف و نامرتب باشد ممکن است موجب نارضایتی میهمانان شده و شما را نیز به عنوان میزبان خجل نماید. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از رزرو رستوران حتما محیط و فضای داخلی رستوران را چک کنید تا با خاطری امن نسبت به رزرو رستوران برای ولیمه اقدام نمایید.

البته توجه کنید که از آن جایی که تازه از سفر حج بازگشته اید و امکان بازدید از محل رستوران ندارید، رستوران تهران بین این امکان را برای شما فراهم نموده است که شما بتوانید به صورت آنلاین، فیلم رستوران و حتی میز و صندلی های آن را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به رزرو رستوران برای ولیمه حجاج نمایید. همچنین این رستوران امکان رزرو آنلاین را نیز برای شما عزیزان فراهم نموده است تا بتوانید پس از تماشای فیلم سه بعدی رستوران، اقدام به رزرو آنلاین در کوتاهترین زمان ممکن برای روز مورد نظر خود نمایید.

محل رستوران

بهترین رستوران برای ولیمه حج در تهران رستورانی است که علاوه بر نزدیک بودن به مرکز شهر، دارای پارکینگ اختصاصی رایگان نیز باشد تا میهمانان برای پارک خودرو های خود دچار مشکل نشوند. محل رستوران برای میهمانان بسیار با اهمیت است چرا که دسترسی آسان می تواند یکی از پوئن های مثبت یک رستوران برای ولیمه ی حجاج باشد.

از آن جایی که رستوران تهران بین در منطقه ی سعادت آباد و در پنت هاوس برج عرفان واقع شده است می تواند بهترین گزینه ی مناسب برای مراسم ولیمه حجاج باشد.

نحوه ی سرویس دهی رستوران

همچنین مناسب ترین رستوران برای ولیمه حجاج بایستی پرسنل منضبط و متحدی داشته باشد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمال ادب و احترام با میهمانان شما برخورد نمایند. چرا که نحوه ی سرویس دهی به میهمانان قطعا یکی از موضوعاتی است که ذهن حجاج را به خود درگیر کرده و شاید در یک رستوران معمولی نتوانند میزبانی خوبی را داشته باشند.

مدیریت رستوران تهران بین با انتخاب پرسنل متعهد و با دارا بودن چارت کاری و دیسیپلین مناسب تلاش دارد تا به عنوان مجری مراسم ولیمه حج بهترین خدمات را به میهمانان شما ارائه نموده و شبی به یاد ماندنی را پس از بازگشت از مراسم حج و خانه ی خدا برای شما به یادگار بگذارند.

بنابراین برای داشتن یک مراسم ولیمه باشکوه و به یاد ماندنی تنها کافیست تا با همکاران ما در این مجموعه تماس برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید